Již VII. sjezd České společnosti kardiovaskulární chirurgie se letos uskuteční v Praze v termínu od 13. do 15. 11. 2016, v Clarion Congress Hotel Prague.
Sjezdu České společnosti kardiovaskulární chirurgie se zúčastní nejen odborníci z řad kardiochirurgů a cévních chirurgů, ale také řada specialistů z oboru kardiologie, angiologie, radiologie, a dalších oborů významných pro vysokou úroveň současné diagnostiky a léčby kardiovaskulárních onemocnění. Pozvání na odborné setkání je směřováno také na anesteziology, perfuzionisty, intenzivisty a rovněž zdravotní sestry.
Místo konání kongresu
Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, 190 00 Praha, Česká republika.
Clarion Congress Hotel se nachází v Praze 9 ve Vysočanech přímo na trase linky B Vysočanská. Od historického centra Prahy je vzdálen pouhých 15 minut jízdy městskou hromadnou dopravou a je velmi dobře dostupný také autem.
Parkování
250 Kč / auto / den
Termín konání
- – 15. listopadu 2016
Kongres bude zařazen do systému kontinuálního vzdělávání České lékařské komory a České asociace sester a účast na něm bude ohodnocena příslušným počtem kreditů.
Odborný program kongresu bude probíhat ve 4 sekcích:
- Kardiochirurgické
- Angiochirurgické
- Posterové
- Sekci zdravotnických pracovníků nelékařských profesí
V rámci konání kongresu budou také probíhat firemní výstavy, na nichž budou jednotliví zástupci společností připraveni vést odborný dialog na téma novinek v oblasti léků a dalších léčebných prostředků.
- Organizační
- Programový
Termín přihlášení k aktivní účasti se zasláním abstrakt: do 30. 6. 2016
Termín přihlášení k pasivní účasti přes webové stránky: do 30. 10. 2016, po tomto termínu je možná registrace již pouze v průběhu konání kongresu
Informace pro autory
- abstrakt přednášek a abstrakt posterů
- posterů, jež budou vystaveny v rámci posterové sekce
Žádáme autory abstrakt o dodržení níže uvedeného.
- Požadavky na abstrakta přednášek a abstrakta posterů:
- je nutné zřetelně označit, zda se jedná o abstrakt přednášky nebo abstrakt posteru
- abstrakta musí být zaslána elektronickou formou
- dokument: Word pro Windows 97 a výše
- formát: font Times New Roman, velikost písma 12, řádkování 1,5
- rozsah nejvýše 1 strana A4
- Povinná struktura:
- Název – velká písmena, tučně;
- Autoři – velká písmena, jména autorů jsou bez titulů, křestní jméno je kapitálkami;
- Název pracoviště – malými písmeny
- Text členěný na: úvod, cíl, metodiku, výsledky, závěr
- E-mail autora
- Použitá literatura není součástí abstrakt
- Požadavky na postery, jež budou vystaveny v rámci posterové sekce
- Formát: A0 – rozměr: 841mm × 1189mm
- Název pracoviště autora/autorů
- Jméno autora/autorů
- Název posteru
- Přesné umístění výše uvedeného v rámci posteru je již na každém autorovi/autorech
Registrační poplatek
Druh registrace | Do 30.9.2016 | Pozdější registrace (1.10.2016 – v průběhu konání kongresu) |
---|---|---|
Členové ČSKVCH | 1500,- | 1800,- |
Nečlenové ČSKVCH | 1800,- | 2000,- |
Sestry | 750,- | 850,- |
Studenti LF | 100,- | 300,- |
Čestní členové | Zdarma | Zdarma |
Registrační poplatek zahrnuje: registrační průkaz, kongresové materiály, vstup na odborný program a doprovodnou výstavu, welcome drink, vstup na sponzorovaná sympozia, program kongresu a sborník abstrakt, občerstvení během programových přestávek.
V případě zájmu účastníkům kongresu rádi zajistíme ubytování v místě konání kongresu – v Clarion Congress Hotelu Prague.
Součástí kongresu bude doprovodná výstava. K dispozici je také široká nabídka sponzoringových možností.
V případě zájmu o sponzoring kontaktujte Sales managera akce:
Judita Vogelová
Sales manager
j.vogelova(at)wemakemedia.cz
+420 777 745 646
Tereza Veselá
Event Manager
t.vesela(at)wemakemedia.cz
events(at)wemakemedia.cz
+420 775 851 145
Judita Vogelová
Sales manager
j.vogelova(at)wemakemedia.cz
+420 777 745 646
Koordinátor doprovodné výstavy firem
Adéla Kratochvílová
Event Manager Assistant
a.kratochvilova(at)wemakemedia.cz
+420 775 857 225
Koordinátor pro registraci a ubytování
Eva Ranglová
Event Manager Assistant
e.ranglova(at)wemakemedia.cz
+420 775 852 511
Registrační poplatek zahrnuje: registrační průkaz, kongresové materiály, vstup na odborný program a doprovodnou výstavu, welcome drink, vstup na sponzorovaná sympozia, program kongresu a sborník abstrakt, občerstvení během programových přestávek.